Sport

Regelmæssig træning af din vejrtrækning er lige så vigtig som din øvrige fysiske træning. Både når du ønsker at opbygge en bedre vejrtrækningsteknik – og når du vil præstere det maksimale i en længere tid, end du før har kunnet. Træning med Aerofit vil på bare 2 måneder styrke din vejrtrækning, så du kan forbedre de sportspræstationer, der kræver udholdenhed.

Træning med Aerofit giver på kun 4 uger:

  • Hurtighed & styrke forbedres med 8%
  • Mere udholdenhed
  • Træning selv når du er skadet

Du får:

  • Kraftig forbedring på kun en - to måneders træning.
  • Mulighed for at træne meget præcist –f.eks. konstant ud- eller indånding.
  • Mulighed for at træne dine svage sider specifikt.
  • Kan bruges til opvarmning
  • Øget udholdenhed i åndedrættet.
  • Hurtigere indånding.
  • Konstant mulighed for at måle forbedringer

Aerofit 8% fremgang på 4 uger

Aerofit træning giver dig 8 % hurtigere tider hvis du løber eller svømmer. Åndedrætstræningen med Aerofit giver dig åndedrætsstyrke, der giver din krop et ekstra boost, der tillader dig at løbe og svømme hurtigere. Aerofit´s effektivitet er blevet bevist ved en række uafhængige testprogrammer i Danmark og USA. Testgruppen gennemførte en Cooper-test* såvel før som efter et træningsprogram med Aerofit. Forestil dig at du med så lille indsats bliver så meget bedre.

Større udholdenhed

Aerofit træning giver dig større udholdenhed, så du kan fortsætte i et højt tempo længere tid uden at blive forpustet. Din vejrtrækningsmuskulatur bliver stærkere, så du kan trække mere luft hurtigere og mere kraftigt og da din vejrtrækningsmuskulatur er i form, kan den holde kadancen længere og dermed bidrage til, at du kan præstere over længere tid.

Du kan træne når du er skadet

Med Aerofit opnår du desuden en helt speciel fordel i perioder, hvor du er forhindret i din fysiske træning. Du kan både vedligeholde og styrke din vejrtrækningsfunktion, når du er forhindret i normal træning, f.eks. ved dårligt vejr, skader o.lign. Det hjælper dig til hurtigt at genvinde formen, når du genoptager dit normale træningsprogram. Hold din form ved lige når du har en skade. Med Aerofit kan du træne videre næsten uanset hvilken skade du har pådraget dig. Det betyder, at din vej tilbage til topformen bliver langt kortere, i nogen tilfælde fra halve år til få uger.

Du bestemmer naturligvis selv intensiteten af din træning, men for at få det maksimale udbytte af Aerofit, skal du træne 2 gange 10 minutter daglig. Der skal både bruges kræfter og koncentration for at få et optimalt udbytte af din åndedrætstræning. Det er derfor vigtigt, at du holder din træning med Aerofit adskilt fra andre former for fysisk træning.

Downloads

Sportsrapport

Vi har instruktionsvideoer til alle vores produkter